- Verzenden
We verzenden de producten die op voorraad zijn zo snel mogelijk. Gepersonaliseerde producten en babygym verzenden we binnen 14 werkdagen. Heb je een product eerder nodig voor bijvoorbeeld een kraam of babyshower kado contacteer ons dan even over de mogelijkheden. We verzenden gratis vanaf €100. Wij verzenden alles via Postnl brievenbuspost €4,25. Pakketpost €7,25.
- Levering
Zodra je pakketje word verstuurd krijg je van ons een mailtje met een track en trace code, kan ook in je spam box terecht komen. In dat mailtje zal staan tussen welk tijdsvak je pakketje wordt geleverd. Als je niet thuis bent op de dag van levering zal Postnl het pakketje proberen om het bij je buren af te leveren.
- Betalen
Je kan eenvoudig, snel en veilig online betalen via:
- IDEAL
- Klarna
- Paypal
- Bancontact
Je kan er ook voor kiezen om te betalen via bankoverschrijving. Je dient de betaling binnen 2 de dagen uit te voeren. Opgelet! Je bestelling vertrekt pas bij ons als we de betaling binnen hebben. Voor geen enkele betaalmethode worden kosten aangerekend. Lukt de betaling niet? Contacteer ons op Mail@hipbybengel.nl of stuur ons een app op 0630364877 en we helpen je graag verder!
- Retouren
Niet helemaal tevreden van je product? Geen probleem om het te retourneren. Volg deze stappen om je retour te regelen:
- Meld je retour aan via mail@hipbybengel.nl met vermelding van je naam, ordernummer en reden voor retour.
- Je ontvangt vervolgens een mail met een retourlabel
- Dat label kleef je op de doos of zak en je geeft je pakje af bij een Postnl punt
- Stuur het product ongebruikt en in de originele verpakking terug met vermelding van je naam en ordernummer (voorbeeld #106871)
- Bij ontvangst storten we het bedrag terug excl verzendkosten
Artikelen uit de sale kunnen niet geruild worden. De Klant wordt verzocht de artikelen terug te sturen in hun oorspronkelijke staat en verpakking, met alle erbij geleverde accessoires, en gebruiksaanwijzingen. Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt […] zich het recht voor om de Klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door de Klant dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Alle teruggestuurde artikelen worden aandachtig onderzocht. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het artikel slechts mag inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen. Teruggestuurde artikelen mogen gepast worden, maar mogen niet gebruikt zijn. Wanneer een artikel een waardevermindering is ondergaan door het gebruik van de Klant zal dit ten laste van de Klant in rekening worden gebracht
- Levertermijn
Wij proberen alle bestellingen binnen zo snel mogelijk te verzenden. De producten die gepersonaliseerd worden hebben een levertermijn van maximaal 14 werkdagen.